Kundservice - kompetensutveckling för näringslivet
20086
page-template-default,page,page-id-20086,ajax_fade,page_not_loaded,,columns-4,qode-theme-ver-11.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2.1,vc_responsive
 

Kundservice

KUNDSERVICE – KOMPETENSUTVECKLING UTBUD

Kundservice handlar om att sätta kunden i centrum och leverera en service baserat på kundens förväntningar och upplevelse av tjänsten eller produkten. Det handlar också om relation, tillit och det oväntade som kan göra att din tjänst eller produkt blir omtalad. Den upplevda servicen spelar stor roll i valet av produkt eller tjänst. Likaså kan det vara rent förödande med dålig service, då gäller det att du verkligen kan hantera ett klagomål och vända det till både din och kundens fördel!

Nedan hittar du våra online utbildningar samt föredrag och exempel på facklitteratur inom området kundservice. Majoriteten av utbildningar är diplomerade. Önskas någon av utbildningarna som företagsinterna kontakta oss för offert.

Målgrupp: butikssäljare, kundtjänst och andra som arbetar med kundservice

KUNDSERVICE – DIPLOMERADE UTBILDNINGAR ONLINE(tre valfria eller alla ingår i våra medlemskap)

KUNDSERVICE – FÖREDRAG ONLINE(medlemmar får 4 nya varje månad)

KUNDSERVICE – FACKLITTERATUR(alla e-böcker samt en eller två böcker ingår i våra medlemskap)

Fler böcker hittar du i vår BOKHANDEL

Kundservice kundvård - Customer care - e-bok

Endast för medlemmar

Kundservice - Customer Relationship Management - e-bok,

Endast för medlemmar