Kundvård - kompetensutveckla dig genom vårt medlemskap!
19722
page-template-default,page,page-id-19722,ajax_fade,page_not_loaded,,columns-4,qode-theme-ver-11.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2.1,vc_responsive
 

Kundvård

KUNDVÅRD – KOMPETENSUTVECKLING

Kundvård är ett omfattande ämnesområde och här har vi samlat ett urval av utbildningar inom bemötande, klagomålshantering, service i toppklass m.m. Skapa ett framgångsrikt företag och nöjda kunder med rätt kundvård genom vår kunskapsbank.

Nedan hittar du alla våra online utbildningar, föredrag och exempel på facklitteratur inom området kundvård. Majoriteten av utbildningar är diplomerade. Önskas någon av utbildningarna som företagsinterna vänligen kontakta oss för offert.

Målgrupp: chefer och medarbetare i offentlig och privat näringsverksamhet, kundtjänst, servicepersonal, säljare och utbildare m. fl.

KUNDVÅRD – DIPLOMERADE UTBILDNINGAR ONLINE(tre valfria eller alla ingår i våra medlemskap)

Key Account Manager, Strid - diplomerad utbildning - Försäljning, kundvård

Pris 2 450 kr

Klagomålshantering - diplomerad utbildning, kundvård, kundservice

Pris 2 100 kr

Kundbemötande - diplomerad utbildning - Försäljning - kommunikation, kundservice

Pris 1 900 kr

KUNDVÅRD – FÖREDRAG ONLINE(medlemmar får 4 nya varje månad)

KUNDVÅRD – FACKLITTERATUR(alla e-böcker samt en eller två böcker ingår i våra medlemskap)

Fler böcker hittar du i vår BOKHANDEL

Kundservice kundvård - Customer care - e-bok

Endast för medlemmar

Customer care or nightmare - e-bok, kundvård

Endast för medlemmar

KUNDVÅRD – RAPPORTER OCH ANDRA TIPS

Communication trends report 2016

Hotwire (link to report)

Communication trends report 2016, kommunikation