Kundservice - kompetensutveckling för näringslivet
20086
page-template-default,page,page-id-20086,cookies-not-set,qode-quick-links-1.0,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,columns-3,qode-theme-ver-16.7,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive
 

Kundservice

KUNDSERVICE – KOMPETENSUTVECKLING UTBUD

Kundservice handlar om att sätta kunden i centrum och leverera en service baserat på kundens förväntningar och upplevelse av tjänsten eller produkten. Det handlar också om relation, tillit och det oväntade som kan göra att din tjänst eller produkt blir omtalad. Den upplevda servicen spelar stor roll i valet av produkt eller tjänst. Likaså kan det vara rent förödande med dålig service, då gäller det att du verkligen kan hantera ett klagomål och vända det till både din och kundens fördel!

Nedan hittar du våra aktuella onlineutbildningar inom kundservice. Utbildningarna är diplomerade, vilket innebär att du måste svara rätt på ett visst antal för att erhålla diplom. Önskas någon av utbildningarna som företagsinterna kontakta oss för offert.

 

Boka någon av utbildningarna eller välj alla inom utbildningsområdet och få råd och kunskap från flera utbildare.

 

Målgrupp: butikssäljare, kundtjänst och andra som arbetar med kundservice

KUNDSERVICE – DIPLOMERADE UTBILDNINGAR ONLINE

KUNDSERVICE – FÖREDRAG ONLINE  INGÅR I ALLA VÅRA UTBILDNINGSPAKET.